te rog nu mai copia ca nu e bine oricum ai copiat si gresit
daca ai terminat hotarastete cui ii apreciezi raspunsul si termina cu atatea notificari
la nimeni nu este corect
pai gata atunci
mam razgandit

Răspunsuri

2014-05-20T16:34:56+03:00
Jump sar(i,e_ 
trick-truc 
perform- a presta
tamer-imblanzitor
at the circus-la circ
da daca te referi la trik este a pacali, dar credeam (find vorba de circ la truc)
salt truc efectua dresorul la circ
bravo
cui?
lui sageo51
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T16:36:03+03:00
~jump=a sari
~trick=a pacali
~perform=a indeplini,a efectua,a realiza
~tamer=dresor
~at the circus=la circ