Răspunsuri

2014-05-20T16:35:16+03:00
Concentrația molară este raportul dintre cantitatea (moli) unui component dintr-un amestec și volumul amestecului. Se notează cu C(i) sau Ci pentru un component oarecare i. Este o mărime dependentă de temperatură datorită dependentei de temperatura a volumului
C(i)=N(i) supra V
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T18:29:04+03:00
Concentratia molara reprezinta numarul de moli(molecule) de substanta dizolvata intr-un litru de solutie.

CM = moli de solut
        un litru de solutie




sau 1L solutie .....contine...CM moli solut
       VL...............................n moli solut
      CM = n/V moli/L
n =m/M ( n reprez numarul de moli de solut. V reprez volumul de solutie, exprim in litri/
m - masa de substanta, M - masa ei molara.)

1 5 1