Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T16:08:33+03:00
1. a+b+c+d=581
a=11
b+c+d=581-11
b+c+d=570

b=b
c=b+2
d=b+4

3b+6=570
3b=564
b=188

c=188+2=190
d=190+2=190
====================
2. 3/5*4000=3*4000/5=12 000/5=2400
1/8*2400=2400/8=300
2 5 2
2014-05-20T16:12:56+03:00
Trei cincimi din 4000 = 4000:5=800       800·3=2400
1 supra 8 din 2400 = 2400:8=300
dar daca faci un lucru de ce nu-l faci pana la capat? la prima de ce nu ai raspuns?
Era prea mult de scris si nu aveam timp sa raspund pentru ca in momentul de fata invat pentru teza. Poti sa o numesti si lene daca vrei. De acum inainte voi da raspunsuri complete, ok?