Răspunsuri

2014-05-20T16:06:09+03:00

Sanatatea omul este mai pretioasa de cat toate comorile din lume.Fara sanatate nu te poti bucura de surprizele vietii, fiind bolnav sau avand un organism mai sensibil, risti sa-ti traiesti viata in pat, cu medicamente, fie si numai pentru 7 zile.

Sanatatea omului este de mai multe feluri, sanatate psihica [ care nu sufera de nici o boala, care afecteaza creierul, sau nu este intr-o depresie ] sanatate fizica [ sufera sau nu de dureri corporale ].etc. In mare parte sanatatea inseamna FERICIREA VIETII de zi cu zi, singurul lucru care-l ai bun in viata atunci cand toate se darama in jurul tau.Sanatatea este mai presus decat bani, decat ORICE.Sanatatea, iubirea si familia sunt cele mai importante categorii si etape ale vietii, de care trebuie sa avem grija si sa le pretuim !
18 4 18
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T16:06:45+03:00
Sanatatea reprezinta un concept complex cu cateva aspecte ce cuprind dimensiunea emotionala, intelectuala, fizica, sociala si spirituala. Sanatatea inseamna mult mai mult decat absenta bolii. Ea este un proces ce contribuie la bunastare si echilibru.Sanatatea emotionala se refera la capacitatea de exprimare si de solutionare a emotiilor unei persoane intr-un mod constructiv.Sanatatea intelectuala se refera la capacitatea de evaluare a informatiei si de luare a unei decizii importante.Sanatatea fizica se refera la conditia organismului si la raspunsul acestuia in cazul vatamarii si a bolii.Sanatatea sociala reprezinta capacitatea de a aranja, de a se bucura, de a contribui si benficia de relatiile dezvoltate cu alte persoane.Sanatatea spirituala se refera la sensul de consistenta, armonie si de echilibru ce apare in promovarea energiei si de educare a sanatatii in ansamblu.
26 4 26