Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T07:51:41+02:00
Personajele sunt :
- Hagi-Tudose
- Matache Profirel - soţul lui Gherghina şi tatăl Fificăi
- Gheorghina Profirel - soţia lui Matache, mama Fificăi 
- Fifica Profirel - fiica lui Gherghina şi Matache Profirel, iubita lui Jenică Păunescu, o domnişoară, învăţată, vorbea franceza fluent 
- Jenică Păunescu - iubitul Fificăi Profirel
- Culai - cel care era îndrăgostit de Leana
- Leana - onestă, bună la suflet, săracă, era in grija lui Hagi Tudose, iubita lui Culai
- I-iul Epitrop, al II-lea epitrop, Popa Roşca, Gusi, un cerşetor, un cârciumar, pastramagiu, I-ul băiat, al doilea băiat, I-ul ştrengar, al II-lea ştrengar, al III-lea ştrengar, al IV-lea ştrengar, o ţigăncuşă.
53 4 53
2014-01-26T11:06:38+02:00
Personajele sunt :
- Hagi-Tudose
- Matache Profirel 
- Gheorghina Profirel 
- Fifica Profirel 
- Jenică Păunescu
- Culai 
- Leana
53 4 53