Răspunsuri

2014-05-20T15:51:13+03:00
Aduci numitorul comun la 8.:
9 pe 9=4x(12-4x) pe 2
48x-4x=9
scazi
44x=9 9supra 44
te afunzi si mai mult, e gresit. las-o asa
dep ca poti sa o faci in mai multe moduri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T15:53:01+03:00
Inmultesti mezii si extremii
9*2=8*x(3-x)
24x-8x^2=18
-8x^2+24x-18=0
Delta=576-4*(-8)*(-18)
delta=576-576
delta=0=> va avea o singura solutie, x1=x2
x1=-b-radical din delta/2a
x1=-24/2*(-8)
x1=24/16
x1=12/8
x1=3/2=x2
Multumesc
ai inteles cum am facut?
Ecuatia de gradul doi
dap