Răspunsuri

2014-05-20T15:43:34+03:00
Sa explic o segventa dintrun text,sinonime ,propozitii,de analizat,de despartit in propozitii si o compunere narativa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T15:53:59+03:00
Hey!
Ca orice teză de a a-8-a ea a fost structurată ca evaluarea naţională, pe 2 subiecte. Fiecare subiect cu A. şi B.
Subiectul 1. A
Am avut un text epic.
1. Să transcriem 3 cuvinte care s-au format prin  mijloace diferite de îmbogăţire a vocabularului.
2. Să motivăm folosirea unor virgule într-o sructură luată din textul suport.
3. Să precizăm sensul unei expresiei şi să mai scriem noi încă una folosind cucântul ,,gură"
4. Să luăm drept citat 2 trăsături ale personajului principal din text.
5. Să explicăm în maximum 5 rânduri semnificaţia unor rânduri.
B. O compunere de 15-20 rânduri în care să demonstrăm că textul suport este epic.
Subiectul 2.
Textul suport a fost unul nonficţional mai exact un fragment dintr-un articol de revistă.
A. 1. Să formulăm un enunţ în care să precizăm nişte lucruri din text.
2. Să scriem un enunţ în care să precizăm titlul articolului şi revista unde a apărut
3. Să spune ce părţi de vorbire sunt cuvintele subliniate.
4. La fel ca la 3 numai că funcţia sintactică.
5. Să împărţim o frază.
6. Să construim o fracză alcătuită din principală şi o subordonată completivă indirectă  introdusă prin conjuncţia ,,să".
B. Să facem o compunere de 10-15 rânduri în care să prezentăm o întâmplare din timpul unei vizite imaginare sau reale într-o ţară străină.
Sper că te-am ajutat! :)
1 5 1