Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T15:36:25+03:00
Lacul,padurea,pitpalacul,izvoare,cucul,mierla,ramuri.
15 3 15
2014-05-20T15:40:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ramuri teiul  florilee
1 5 1