Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T15:15:28+03:00
El - parte  principala, subiect , pronume personal, persoana a III-a, singular
creste- parte principala, predicat, verb numar singular, persoana a III-a
vazand- parte secundara, complement
cu ochii - parte secundara, complement.
multumesc,dar ma poti lamuri la vazand si cu ochii sunt parti secundare exprimate prin....
2014-05-20T15:17:15+03:00
El=subiect exprimat prin pron. pers. , pers a 3a ,gen masc, nr. sg. Creste-predicat exprimat prin verb predicativ, timp prezent, pers a3a, nr sg Vazand-complement exprimat prin verb nepredicativ Ochii-complement exprimat prin subst. Com., gen masc, nr. Pl