Răspunsuri

2014-05-20T15:15:49+03:00
Ca sa ajungi pana la casa lui Matei trebuie sa ai masina .
Andrei si Maria vorbesc la telefon. Si-i trebuie tema la matematica?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-20T15:19:45+03:00
1.ca sa obtin rezultate bune la concurs trebuie sa muncesc mai mult.
2.gradina bunicii este la doua strazi de o casa mare.
3.am servit la micul dejun un mar si o banana.
4.la circ clovnului ii cadea palaria si-i atarnau batistele.