1.DOI SACI CU FAINA CANTARESC IMPREUNA 85 DE KG.SE FOLOSESC 23KG.DE FAINA DIN PRIMUL SAC SI MAI RAMAN IN EL 23KG. CAT CANTARESTE AL DOILEA SAC?...2 O lada plina cu cirese cantareste14kg. Bunic a folosit pt.compot 2kg. de cirese,iar pt.o prajitura 1kg. de cirese. Stiind ca lada goala cantareste 2kg. afla cate kg. de cirese m-ai sunt in lada.CU INTREBARI VA ROG MULT...PT.CLS2]

2

Răspunsuri

2014-05-20T14:42:12+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T14:43:06+03:00
1. cate kg de faina au fost in primul sac?
23kg+23kg=46 kg au fost in primul sac
Cate kg de faina erau in al doilea sac?
85kg-46kg=39kg faina in al doilea

2.Cate kg s-au folosit?
2kg+1kg=3 kg s-au folosit pentru compot si prajitura
Cat cantaresc lada goala si ciresele folosite?
2kg+3kg=5kg
Cate kg de cirese mai sunt in lada?
14kg-5kg=9 kg de cirese mai sunt

cate kg de faina au fost in primul sac?
23kg+36kg=59 kg au fost in primul sac
cate kg de faina au fost in primul sac?
23kg+36kg=59 kg au fost in primul sac
23kg+36kg=59 kg au fost in primul sac
85kg-59kg=26kg faina in al doilea
Comentariul a fost şters