Vreau si eu o carte buna si foarte frumoasa de citit pt. mine !
Am 14 ani!

2
...
care a fost ecranizata de games of throne ? Fundatia?
Cantec de gheata si foc
Sau ar mai fi shogun sau sherlock holmes :)
Citeste Al. Dumas si tot ce a scris el. Iti va placea.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T22:46:20+02:00
Fundatia de isaac asimov

Maitrey de mircea Eliade e o carte frumoasa
ms Diana
cu placere si spor la citit
ms
2014-01-25T22:49:08+02:00
PAI CITESTE:Cinci saptamani in balon de Jules Verne sau alte volume ale acestuia!
Eu am citit Hucklebery Finn de Mark Twain si este superba!