Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T13:54:27+03:00
 1)un sfert este a patra parte. deci:l(latimea)=o partime din 240 240:4=60 (latimea)                  Succes
1 5 1
2014-05-20T13:57:13+03:00
/........../............/.........../............/ Lungime
/........../ latime
/........../............/.........../............/ Lungime
/........../ latime

420m:10=42m latimea
42mx4=168m lunigimea

__
???
deseney doar dreptunghiul si scriu ce ai spus mai sus leit_
desenezi doar dreptunghiul si scrii calculele
bn