Răspunsuri

2014-05-20T11:45:55+03:00
Genul liric este genul literar isi exprima propiile trairi idei sentimente prin intermediul eului liric :)
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T11:47:52+03:00


genul liric cuprinde totalitatea operelor literare in care autorul isi exprima in mod direct ideile,gândurile si sentimentele cu ajutorul eului liric.

expresivitatea  este data de limbajul folosit prin prezenta imaginilor artistice si a figurilor de stil.

intermediul liric al poeziei unde autorul isi expune gandurile si sentimentele ori triste ori fericite prin intermediul e-ului liric