,,Soarele deşteaptă cu căldura şi lumina lui pământul.”

,,În mătăsuri lungi de vânt, primăvara lasă-n urmă galben puf de păpădie.”

,,Livezile s-au îmbrăcat într-o albă haină de sărbătoare.”
“pământ de catifea”
“delicatul clopoţel”
“glas subţire şi mic”
“ca s-asculte cântăreaţa revenită-n primăvară”
“clopoţei şi mazarele îmbătate de parfumuri”
“toporaşi ce se închină gingaşelor lăcrămioare”
“nufărul din baltă vine întristat fără soţie”
“se retrag de el departe râzând vesel între ele”
“în poiană mai vin încă elegante floricele”
Multumesc mult de tot. M-ai ajutat foarte mult

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T10:09:14+03:00
PRIMAVARA IMBRACATA CU STRAIE DE SARBATOARE, CERUL PILN DE NORI PUFOSI  PRIN CARE RAZELE SOARELUI IES SUNT MINUNATE .....

1 5 1
2014-05-20T10:10:12+03:00
Clopotel de argint, 
soarele revarsa caldura-i mangaitoare
randunica cea voioasa
plapandul ghiocel 
iarba a prins colt verde si proaspata