Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T09:53:41+03:00
Codul canonic Huffman este un caz particular de cod Huffman, ce are proprietatea ca poate fi descris intr-o maniera foarte compacta.
In general compresoarele de infomatie lucreaza in doua moduri. Decompresorul poate deduce din contextul anterior ce dictionar a fost folosit de compresor, sau acest dictionar ii poate fi transmis direct de catre compresor. Deoarece un dictionar canonic este eficient ca metoda de stocare, majoritatea compresoarelor incep prin a genera un dictionar standard, apoi, inainte de a-l folosi, il convertesc intr-unul canonic. 
1 5 1
2014-05-20T09:59:26+03:00
Forma canonica a fuctiei de gradul 2 este:ax²+bx+c=a(x+b/2a)²+(-Δ/4a)
Δ=b²-4ac care este discrimiatul.

1 5 1