Răspunsuri

2014-01-25T21:37:09+02:00
Legea atracției universale, descoperită și enunțată de Sir Isaac Newton, este o lege a mecanicii clasice.
da dar vreau mai mult ca trebuie sa fac un proiect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-26T00:38:56+02:00
Două corpuri punctiforme de masă m1 și m2 se atrag reciproc printr-o forță direct proporțională cu produsul maselor corpurilor și invers proporțională cu pătratul distanței dintre ele, orientată pe direcția dreptei ce unește centrele de greutate ale celor două corpuri
2 3 2