Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T09:18:02+03:00
Elemantele specifice basmului sunt:
-prezenta cifrelor magice
-lupta dintre bine si rau,binele mereu triumfand
-intamplarile fantastice sunt puse pe seama unor personaje cu puteri supranaturale.
36 3 36
2014-05-20T09:20:29+03:00


-sunt prezente folmulele magice:

*initiale

*mediane

*de incheiere

-sunt dominante cifrele magice

-apar personaje inzestrate cu puteri supranaturale