Răspunsuri

2014-05-20T09:08:39+03:00
Definitie:
Comparaţia constă în alăturarea a doi sau mai mulţi termeni cu scopul evidenţierii primului termen.
Comparaţia arată prin cuvinte asemănările adevărate sau închipuite dintre două sau mai multe lucruri ori fiinţe. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T09:08:41+03:00
Atunci cand compari ceva faci diferenta dintre ele. Iti este usor sa recunosti o comparatie dupa prepozitia"ca". Ex: El este mai frumos ca Marius.. ochii ca cepele.