Determinati numerele naturale scrise in baza zece care impartite la 38 dau restul 7

2
x:38=c rest 7 x=38xc+7 si il inlocuiesti pe c cu nr de la 0 la 9 : 38x0+7=0+7 38x1+7=38+7=45 38x2+7=76+7=83 .... 38x9+7=342+7=349

Răspunsuri

2014-01-25T21:08:29+02:00
Te gandesti le multipli de 38 si mai adaugi la acel numere cu 7.De exemplu 38+7=45;76+7=83 si tot asa!Succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T21:10:57+02:00
In baza 10,utilizata de noi,europenii,care se refera,printre altele si la unitatile de masura(mm,cm,dm,m,dam,hm,km)
Numerele posibile care sa fie impartite la 38 si sa aiba restul 7 vor fi pana la infinit sub forma asta: X*38+7,oricare ar fi x mai mare sau egal cu 1
Deci 45,83,121,etc

4 4 4