Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-20T08:28:43+03:00
         In Regatul Unit verile sunt racoroase si iernile blande deoarece clima de aici este moderat-oceanica. Ea se  afla sub influenta Curentului Golfului.  
        Datorita campurilor ciclonice de joasa presiune formate in Oceanul Atlantic vremea este ploioasa si schimbatoare. 
       Cel mai des intalnit fenomen meteorologic este ceata (smog), care in amestec cu fumul rezultat din poluare a dus la aparitia sintagmei “ceata londoneza”.
2 5 2
2014-05-20T10:32:32+03:00