Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-25T20:59:07+02:00

Sriem ecuatia de descompunere electrolitica a apei

2H20⇒2H2+O2 720g/2.18g=x/2moli⇒x=40 moli H2(TEORETIC)

                           720g/2.18g=y/1mol⇒y=20moli(teoretic)

nr total de moli=60 moli conform formulei randamentului nr moli practic=54 moli

se aplica ecuatia de stare a gazelor perfecte pV=nRT⇒V=nRT/P=54moli.0,082Latm/molK.310K/1atm=1372,68L=1,372 m³

2014-01-25T21:06:04+02:00
Trebuie doar sa imi spui ce este electoliza...in rest e foarte simplu

electroliza=procesul de trecere a curentului electric prin solutia sau topitura unui electrolit(acid,baza,sare) ,in urma caruia se produc reactii cu schimb de electroni sise obtin alte substante(gaze,solide)la electrozi
apa se supune electrolizei alcalinizata sau acidulată(apa pură nu conduce curentul electric)
curentul electric def.=miscarea ordonata a purtătorilor de sarcina electrica in cazul acesta ionii care au aparut prin disocierea componentelor