Cine imi da si mie un truc de frumusete , care sa functioneze , care sa fie incercat de tine si sa functioneze , pentru :
1-Pistrui
2-Cosuri
3-Puncte negre

2
Parerea mea este sa te pastrezi asa cum esti daca ai vreo ,,problema''.
Pentru cosuri am incercat galbenusul de la ou. Separi galbenusul de albus si amesteci pana ce se omogenizeaza,apoi il aplici si il lasi pana ce se usuca dupa care clatesti cu apa calda. Teoretic ar trebui sa repeti acest proces timp de o saptamana,dar eu l`am facut timp de vreo 3-4 zile pentru ca nu mai aveam nevoie. Si acum am observat ca nu imi mai apar multe cosuri ca inainte chiar daca nu am mai facut nimic de atunci. Sper sa functioneze si la tine!
Merci Christinne!
Nu ai pentru ce! :*
1. amesteca intr-un pahar 3 pastile de aspirina netamponata, cateva picaturi de apa si cateva picaturi de miere ( poti pune aproximativ o lingurita ) 2. aplica compozitia uniform pe fata cu o pensula 3. stai 15-20 min 4. spalate cu apa calda, sapun si cu putina apa rece . P.S : fa acest tratament o data pe saptamana si in fiecare zi foloseste crema hidratanta ( eu folosesc Dove )..... sper ca o sa te ajute :D

Răspunsuri

2014-01-25T20:50:54+02:00
Stiu eu si functioneaza!
Intr-un paharel pune zeama de lamaie si adauga putina apa.Amesteca si date cu el pe ten.
Iar inainte de a te duce la culcare spalate pe fata si date din nou cu amestecul.
Fa acest lucru timp de 1 saptamana si continua daca e nevoie!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T20:55:07+02:00
1-nu am pistrui,
2-i-a jumatate de musetel(flri de musetel) si fierbele in apa,lasa sa fiarba 20-25 de minute max si pe urma 10 minute stai cu fata in aburi aceasta reteta este buna si pt acnee,repeta acest lucru de 3 ori pe saptamana timp de 3 luni si vei fi ca nou/a!
3-exista o apa speciala de la nivea dupa fiecare baie date cu e pe un tampon(vata)si punctele vor disparea!
Cum se numeste aceasta apa?
nu sunt sigura
apa tonica dar cea mai buna este de la nivea si garnier