Am nevoie cate doua propozitii exemplu la:Complemente necircumstantiale directe si indirecte si complemente circumstantiale de loc, de timp, de mod, de scop, de cauza, consecutiv, conditional, instrumental.Va rog cat mai rapid...ms

2

Răspunsuri

2014-05-19T23:05:27+03:00
El face de mancare.
de mancare c.d
Mihai se uita la televizor.
la televizor c.ind.
noi mergem la mare.
la mare c.c.loc
Maine ajungem in Franta.
maine c.c.timp
Ea raspunde repede.
repede c.c.loc

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T23:14:38+03:00


Spre rasarit cerul a inceput sa se lumineze.

Din poiana am cules ciuperci si mure,

Noaptea, fluviul a inceput sa inunde tot ce a intalnic in cale.

Ziua, soarele arde foarte tare.

Locomotiva merge foarte incet.

Ei lupta pentru reusita.

Pentru concurs invat mult

La incalzire ghetarul se transform in apa.

La frig, sticla se contracta.

S-a schimbat de nerecunoscut.


2 5 2