Cum este cu ritmul versurilor? Ca eu nu inteleg! :(((

Cum adica picior!? Am maine faza locala la romana si nu am inteles de la profa' ce e cu ritmul trohaic si...

Cea mai buna explicatie primeste punctele + multumesc-uri o saptamana :3

2
Ai primit un subiect asa ?
nu...din fericire
Da eu am scris ieri da nu am vazut ca tot atunci si tu . Eu am avut ieri .

Răspunsuri

2014-01-25T20:44:10+02:00
Ritmul versurilor.Este trohaic daca accentul se pune pe prima silaba.
Sper ca te-am ajutat
daca nu ai inteles intreabama :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T20:47:18+02:00
Ritmul versurilor e in felul urmator:
Trohaic:Prima silaba a unui vers e accentuata,a doua neaccentuata;
Yambic:Prima neaccentuata,a doua accentuata;
Amfibrahic:Prima accentuata,a doua neaccentuata,a treia accentuata;(Rar intalnit)
Cel trohaic e folosit mult in balade,cum ar fi Pasa Hassan,etc
Iar cel Yambic,care inspira tristete si melancolie,e folosit in special in poeziile eminesciene sau foarte descriptive.


17 4 17