Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T22:22:27+03:00
Pai trebuie sa inlocuiesti cu : a se afla , a exista . si trebuie sa vezi daca se poate inlocui cu cele 2 cuvinte . 
Daca se inlocuieste este predicat verbal exprimat prin verb copulativ + n.pred 
Si daca nu se inlocuieste este predicat verbal exprimat prin verb predicativ 
Sper ca te -am ajutat 
1 5 1
2014-05-19T22:23:35+03:00
cred  ca se inlocuieste, este predicat verbal exprimat prin verb copu. plus n.predicativ