Răspunsuri

2014-05-19T22:22:23+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T22:52:09+03:00
La varsta fiecarui copil se adauga un numar x de ani: 6+x+8+x+11+x+13+x=38+4x.
Jumatate din aceasta suma trebuie sa fie egala cu varsta tatalui la care se adauga un numar x de ani. De aici avem relatia: ( 38 + 4x ) / 2 = 38 + x, de unde x = 19 ani.
Peste 19 ani, copiii vor avea varstele de: 25, 27, 30 si 32, iar tatal va avea varsta de 57 de ani.
1 5 1