Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T22:14:18+03:00
Deci mm,cm,dm,M daca ai de transformat din m in dm inmultesti respectivul numar cu 10. Daca ai din m in cm cu 100 si daca ai din m in mm cu 1000. Dai ai din mm in m imparti la 1000. Imagineaza-ti ca ai avea o scara si pe fiecare treapta ar fi mm,cm,dm si m si in functie de transformarile tale inmultesti sau imparti la 10    sauuu  Deci,dm(decimetri),cm(centimetri) si mm(milimetri) sunt submultiplii metrului,adica mai mici decat metrul,iar dam(decametri),hm(hectometri) si km(kilometri) sunt multiplii metrului,adica mai mari decat metrul,daca ai de transformat metri in decimetri trebuie sa inmultesti cu 10,daca ai de transformat metri in centimetri,inmultesti cu 100 si daca ai de transformat in milimetri,inmultesti cu 1000.Dar daca ai de transformat metrii in decametri,imparti la 10,daca ai de transformat metrii in hectometri,imparti la 100,iar daca ai ai de transformat metrii in kilometri,imparti la 1000.De exemplu:
258 mm=258:10=25,8 cm
25,6 m=25,6x100=2560mm
2014-05-19T22:15:19+03:00
Din cm in m se imparte cu 10, iar la fractiile zecimale cand imnultesti cu 10 se trece virgula in drapta peste o cifra cu 100 se trece virgula in dreapta peste douacifre si asa mai deapatre  iar cand impati cu 10 se trce virgula in stanga pste o cifra cu 100 peste doua si asa mai departe.
2 3 2