Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T22:10:39+03:00
Eram odata la Polul nord. acoloera forte frig si era multa ghiata si multa zapada.eu am vazut acolo un pui de foca foarte dragals si foarte scump
el avea un picior rupt iar eu impreuna cu tatal meu l-am ajutat putin sa se intoarca la mama sa .puiul de foca era foarte fericit ca se intorsese la mama sa

4 3 4
2014-05-19T22:32:16+03:00
Gerul s-a supărat după ce timp de mai mulți ani soarele mereu l-a făcut să se retragă și a pus stăpânire pe toată lumea. Așadar, Polul Nord nu mai era doar o parte din lume, ci era peste tot, indiferent de continent.

Copiii putea să patineze la lacuri, pe râuri sau pe mări pentru că totul era înghețat, plantele s-au ascuns de frică să nu înghețe și ele și vântul era atât de speriat de ger încât sufla cu putere pentru a demonstra că poate să devină și el friguros.
                               Sper ca te-am ajutat cu ceva ! :D
3 3 3