Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T21:54:22+03:00
Spui ca:
-sunt prezente figuri de stil
-isi fac  aparitia imaginile artistice
-se remarca marcile lexico-gramaticale ale eului liric(pronume verbe si adjective pronominale de persoana 1)
-sentimentele poetului sunt transmise in mod direct
11 4 11
In opinia mea , poezia Vara de george cosbuc este o opera lirica in versuri
in primul rand, Autorul isi exprima in mod direct gandurile starile sufletesti si sentimentele de........( si spui sentimentele). acestea se manifesta prin intermediul eului liric ( scri in paranteza verbe pronume si adj pronominale la pers 1 si 2). Dupa aceea spui ca sentimentul de( iubire ,tristete iti dai seama) reiese din figura de stil ( comparatie ppersonificare antiteza) care sugereaza ( frumusettea...despre ce este vorba etc) In
concluzie poezia Vara de george cosbuc este o opera lirica in versuri.....vei spune mai mult despre figurile de stil (comparatie epitet personificare etc) si le comentezi
2014-05-19T22:03:20+03:00

expresivitatea este data de limbajul artistic prin prezenta imaginilor artistice si a figurilor de stil.

in primul rand se remarca marci de ale eului liric prin prezenta pronumelor si a verbelor.

apar elementele de prozodie/versificatie:

-rima

-ritmul

-masura versurilor

mai intai scrii def genului liric , tema poeziei,motivul poeziei,figuri de stil,imagini(audio ,vizuale........),rima (+ce fel de versuri sunt si marimea lor) si la final scrii asa :Intrunind aceste calitati poezia........................... de ....................... apartine genului liric