Răspunsuri

2014-01-25T20:19:36+02:00
Presupunand ca te referi la o progresie aritmetica,calculand diferenta dintre cei doi termeni pe care-i sti deja,iti va da de 5 ori ratia
49-4=45=5r
r=9
si acum poti afla ceilalti termeni care vor fi:
-14;-5;4;13;22;31;40;49;58;67
Suma lor va fi in cele din urma 265
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T20:20:35+02:00
A3= 4 = a1+2r
a8=49 = a1+7r=a3+5r=4+5r => 49-4=5r => r = 9 

a1+18=4 =>a1= -14

s10 = (a1+a10)10 / 2 = (-14+ -14+9*9)*5 spor la calcul :))


1 5 1