Răspunsuri

2014-05-19T21:21:56+03:00
Definitie: Schita este specia în proza a genului epic, cu o actiune concentrata, personaje putine ce se desfasoara într-un interval de timp scurt si surprinde un singur moment semnificativ din existenta unuia sau a câtorva personaje.                                                                            Demonstratie schita                                                                    -plan-I.                   Informatii generale despre autor si opera1.     Cele mai importante creatii ale autorului si tematica acestora2.     Tema operei analizateII.                Definitia schiteiIII.             Prezentarea continutului textului studiat1.     Rezumat2.     Caracterizarea personajului principalIV.            Concluzii - elemente tipice schitei1.     actiunea este restrânsa, constituindu-se dintr-un numar limitat de întâmplari prezentate cronologic2.     intervalul de timp surprins este foarte scurt3.     ritmul povestirii este alert, autorul evitând prezentarea unor detalii4.     se contureaza, de obicei, un singur personaj principal, iar personajele secundare sunt reduse numeric5.     personajul principal este prezentat sumar, imaginea lui constituindu-se dintr-un numar redus de însusiri, care accentueaza o trasatura dominanta6.     autorul foloseste cu predilectie ca moduri de expunere, naratiunea si dialogul si în mica masura descrierea7.     cel mai semnificativ mod de expunere este dialogul, care asigura atât evidentierea trasaturilor principale, cât si concizia textului si dinamismul actiuni
nu ma refeream la asta... Ma refeream la continuarea de la " In opinia mea schita .... scrisa de ......." ca noi trebuie sa stim demonstratia pentru maine la teza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T21:32:29+03:00
In opinia mea , Vizita ( un exemplu ) de ..... este o schita , intrucat prezinta toate particularitatile acesteia.
In primul rand , intruneste toate trasaturile unei creatii epice :personaje ( ex ) care participa la o actiune ( ex. ) relatata la pers ..... decatre un narator ...... ( obiectiv sau subiectiv )
In al doilea rand, operea reprezinta un eveniment semnificativ din viata unor personaje ..... - scurt rezumat ... - 
Modurile de expunere sunt.....
In concluzie , putem afirma ca opera ... de ..... esteo schita.
1 5 1