Cum as putea sa fac sa pot sa cant mai frumos desi nu m-am nascut cu acest talent?

2
Comentariul a fost şters
ar trebui sa te mandresti cu vocea ta nu fiecare are o voce frumoasa poate ai alt talent eu insa am o voce frumoasa mama si tata ma pun sa cant mai mereu dar eu nu vreau si ei zic ca cat am voce sa o folosesc asa si u nu toti avem voce dar ai alt talent iti zic eu poate unul mai frumos :*
ok P.S:facem schimb?
Mai exersezi
Exerseaza , multe vedete nu au o voce chiar asa de exceptionala , dar cu exerctiu se poate imbunatati.

Răspunsuri

2014-01-25T19:57:52+02:00
Ai putea sa incerci sa descarci un program care te-ar putea ajuta cu editarea vocii ca sa atingi unele sunete,sau sa ei cursuri.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T20:00:45+02:00
Poti lua cursuri la o scoala de muzica. S-ar gasi sigur un gen potrivit pentru vocea ta.
1 5 1