Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T19:57:03+02:00
Prezinti de exemplu o masa.
Incepi spunand ca masa este din lemn de fag(sau ce material doresti tu),ce forma(ex:dreptunghiulara) si dimensiunile(ex:40cm pe 60 cm).Urmeaza dimensiunea picioarelor(h= 40 cm) si forma picioarelor care de obicei este liniara.C
uloare lor nu ar trebui sa difere de restul suprafetelor care fac parte din masa (ex: de obicei culoare maro)si mai specifici daca este data cu lac si de ce fabrica a fost creeata,model si daca este lucrat manual.
SPER CA TE-AM AJUTAT!
26 3 26
am copiato
wow???
MULTUMESC ALEXANDRA
ms si eu :)
Prezinti de exemplu o masa.
Incepi spunand ca masa este din lemn de fag(sau ce material doresti tu),ce forma(ex:dreptunghiulara) si dimensiunile(ex:40cm pe 60 cm).Urmeaza dimensiunea picioarelor(h= 40 cm) si forma picioarelor care de obicei este liniara.Culoare lor nu ar trebui sa difere de restul suprafetelor care fac parte din masa (ex: de obicei culoare maro)si mai specifici daca este data cu lac si de ce fabrica a fost creeata,model si daca este lucrat manual.
SPER CA TE-AM AJUTAT!
2014-01-25T20:26:43+02:00
Un obiect din lemn, hmmmm, un birou de calculator. Sa zicem ca e din lemn de stejar.Are dimensiunile 90x50cm(de ex.), cele doua picioare au inaltimea de 60cm(de ex.) si poti sa specifici culoarea, daca este vopsit sau nu, ramane la alegerea ta.
Sper ca ti-am fost de folos.
5 3 5