Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T20:44:22+03:00
Daca semiperimetrul este 3000 m atunci P =3000mx2=6000m
P=latura x3
6000m =laturax3
l=6000m:3
l=2000m
1 5 1
2014-05-19T20:45:48+03:00
Semiperimetrul reprezinta jumatate din perimetru => P = 3000x2 = 6000m

triunghiul are 3 laturi egale => o latuta = 6000 : 3 = 2000 m

Mai pe scurt: 
P = 3000x2 = 6000m
P= 3xl => l = P : 3 = 6000 : 3 = 2000m