Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-25T19:43:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D=d2-d1=36km
t=t2-t1=1/2h
v=d/t=72km/h
Imi poti explica mai bine ?
diistanta parcursa intre coordonatele de pozitie raportată la timpul in care se parcurge aceasta distanta
banuiesc ca stii ceva scadere si impartire
mersi :)
d=d2=d1=36 killometri dupa faci t=t2-t1=1/2h si dupa e simpli v=d/t=72km pe ora
2014-01-25T19:46:49+02:00
Timpul este de 30 minute adica 1800 secunde. A parcurs 36 km adica 36000 metri. Viteza este egala cu distanta supra timp adica v= 36000/1800=20m/s