Răspunsuri

2014-05-19T20:37:27+03:00
  Rimaeste potrivirea silabelor de la sfarsitul versurilor,incepand cu ultima silaba accentuata.Rima este de 4felkuri: imperecheata
incucisata
imbratisata
monorina 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T20:41:13+03:00
Rima este de 4 feluri:

a) imperecheata: 1 cu 2 si 3 cu 4
...duce 1
...dulce 2
...foc    3
...loc    4

b) incrucisata: 1 cu 3 si 2 cu 4
...curg 1
...vale  2
...amurg 3
...cale    4

c) imbratisata : 1 cu 4 si 2 cu 3
...soare 1
...natura 2
...fura 3
...racoare 4

d) monorima 
curg
soare
loc