Răspunsuri

2014-05-19T20:36:22+03:00
Eu si ursuleutul meu ne pregateam de culcare
 sa nu uiti sa aprinzi lumina la noapte ca mie mie frica
nam sa uit iti promit
ursuletul adormi si lumina eu am uitat sa o aprinda 
dar ursuletul nu sa mai trezit si a dormit intrun somn profund
scuze dar lam facut pe graba
fa ceva mai lung
ok
editeazal!!
a doa zi ursuletul sa trezit si datorita ca nu am aprins lumina la ajutat pe ursulet sa isi inviga fricva de intuneric
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T20:43:19+03:00
M-am bagat la culcare in patutul meu nou. incerc sa ma culc dar nu pot deoarece simt ca lipseste ceva, ma tot gandesc ma gandesc.
-ioana s-a intamplat ceva spuse mama 
- nu pot sa ma culc lipseste ceva 
- ce anume
- nu stiu
intr-un colt sedea bine ursuletul ei.
-ursuletul! am spus eu
ursuletul meu si cu mine suntem buni prieteni il iubesc foarte mult.


sper ca e buna aceasta compunere

2 5 2