Precizeaza functia sintactica a cuvintelor : fi descoperite, pontele , larvele si adultii din : "...in expozitia de fluturi exotici insectele vii vor putea fi descoperite , pontele(ouale), larvele si adultii speciilor prezentate. "

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T20:32:44+03:00
Fi descoperite: predicat
Pontele : complement
Larvele si adultii : complement.

            E bine? Daca da, pui la cel mai bun??
2014-05-19T20:34:38+03:00
Descoperite:nume copulativ
pontele,larvele si adulti:Complement direct multiplu