Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T20:25:54+03:00
Imagine vizuala : se vede marea
Dinamica : el fuge
te crezi desteapta?
si el fuge tot vizuala e
Nu ma cred despteasta dar e imagine auditiva . El fuge e imagine dinamica
desteapta*
Stati .. De ce va certatii ?? :3
  • Utilizator Brainly
2014-05-19T20:26:25+03:00
Vantul sufla tare ranile ma dor - vizuala
Pasarile zboare repede pe cerul albastru -dinamica