Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T19:10:44+02:00
Productia de legume din sera scade pe timpul iernii desi temperatura ramane constanta la fel ca vara deoarece si plantele au un ciclu pentru fiecare anotimp.

11 4 11
sper ca te-am ajutat
Multumesc
cp
poti te rog sa imi alegi raspunsul ca unul corect :|?
2014-01-25T19:22:08+02:00


in privinta temperaturii , vom tine seama de faptul ca exista cerinte diferite ale plantelor fata de acest factor.

2 5 2