Răspunsuri

2014-01-25T19:10:40+02:00
Radical lung din 1 +3+5+19+18+21 = 
radical lung din 4+5+37+21
radical lung din 9 + 68=
radical lung din 77( 77:|7)           =7√7 ⇒este numar natural
                              7:|77          
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T20:14:36+02:00
S=1+3+5+..+21 
S=21+19+...+1 

n=(21-1)/2+1=11
Le aduni => 2S = 22*n=22*11=242.
S=242/2=121=11²

√11²=11 ∈|N
4 5 4