Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-19T19:41:08+03:00
Pi inseamnea 3.14 daca nu ma insel , cu ajutorul lui poti calcula Aria cercului etc 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T19:43:16+03:00
Numarul pi este una dintre cele mai importante constante in matematica si in fizica. Este un simbol care reprezinta totalitate zecimalelor care le poti pune pentru rezolvarea  un exercitiu
2 5 2