Răspunsuri

2014-05-19T19:40:07+03:00
Conflictul apare intre iubirea materna si iubirea pentru bani
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T19:50:08+03:00
Conflictul dintre cele doua este chiar natl (am citit mara in urma cu 2 saptamani si-ti prezint propria viziune).mara nu-l putea accepta din cauza aspectelor:religia ,statut social, etnie, iar mai tarziu cand natl isi bate sotia (persida) ,mara vede negru in fata ochilor.(desi mara ii sp persidei sa-l lase in pace pe natl, sentimentele pt acesta capata intaietate si astfel exista discutii intre cele doua)