Răspunsuri

2014-05-19T19:41:23+03:00
Tigrii de peste 300 kg sunt mentionati in literatura, dar pana in prezent nu s-a confirmat nici un caz de acest gen. Tigrii sunt in general de culoare portocaliu aprins cu peste 100 de dungi care variaza de la maro la negru. Dungile difera de la un exemplar la altul, fapt ce ii ajuta sa se recunoasca, exact ca amprentele la oameni, dar ii ajuta sa se si camufleze la vanatoare. Exista de asemenea si tigri albi, dar s-au confirmat si cazuri de tigri coplet negri.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T20:18:22+03:00
In romania se gasesc cele mai multe animale salbatice deoarece multi dintre noi le abandoneaza din anumite motive. opinia mea despre animalele salbatice din tara noastra este ca si ele sunt fiinte care dumnezeu lea dat viata pt a traii,nu inseamna ca daca sunt mai salbatice si fioroase trebuie sa le omoram. cred ca ar trebuii ca din cand in cand sa le dam cate ceva de mancare pt a supravietui
1 5 1