Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T19:21:29+03:00
67-(9+15+11+12)=67-47=20
20:4=5
9+5=14 primul nr.
15+5=20 al doilea nr
11+5=16 al treilea nr.
12+5=17 al patrulea nr
1 5 1
2014-05-19T19:27:42+03:00
suma a 4 numere naturale este 67 daca din fiecare se scade acelas numar se obtin numerele 9,15,11,12.afla cele 4 numere

9 + 15 + 11 + 12 = 47

67 - 47 = 20 
daca impartim 20 la 4, pt ca se scade acelasi numar = > 20/4 = 5 => 
pt fiecare din numerele de mai sus trebuie sa adunam valoarea 5:
  9 + 5 = 14
15 + 5 = 20
11 + 5 = 16 
12 + 5 = 17
Numerele sunt : 14, 20, 16, 17
Verificare: 
 14 + 20 + 16 + 17 = 67