Care e diferenta dintre atribut adjectival si atributCare e diferenta dintre atribut adjectival si atribut pronominal(ambele exprimate prin pronume)? Va rog sa veniti cu exemple concrete,maine am teza si am nevoie sa stiu,caci nu le-am inteles.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T19:11:50+03:00

atributul adjectival se exprima printr-un adjectiv propriu-zis
Profesoara ne-a dat 2 exemple; 1. Parerile FIECARUIA sunt ascultate si 2. FIECARE parere este ascultata si a zis ca in prima,`fiecaruia` este at. pronominal,iar in a doua atribut adjectival....de ce/
pt ca determina un substantiv
intelegi?..acesta este motivul
aha...ok,multumesc
succes pt maine,sa iei 10
2014-05-19T19:13:57+03:00
atribut pronominal( se exprima prin pronume)
ex:  Vacanta lor a fost minunata-
atribut adjectival(se exprima prin adjectiv)
ex: Cana rosie era un cadou de la bunica.