Răspunsuri

2014-05-19T18:58:04+03:00
Pai uitate pe textul pe care il pun mai jos:
Spune doar caz si functie sintactica nu il ameti cu site-ul ala
Nu e site,este un word din computerul meu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T18:58:24+03:00
Complement circumstantial de loc caz Acuzativ
eu ceea ce am vrut sa aflu am aflat deja .
Ok
ricum , multumesc
oricum , multumesc
dar "este casa" nu stiti ce caz este?