Gasesti un numitor comun (la amandoua) ca sa se imparta la amandoua numere.
se aduc la acelasi numitor amplificand fractiile cu numitorul celeilalte...de exemplu..5 pe 2 si 3 pe 4....2 se amplifica cu 4 ...si 4 cu 2
aduci la acelas numitor fractiile:*

Răspunsuri

2014-01-25T18:24:37+02:00
 Se calculeaza aducand ambele fractii la un numitor comun
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-25T18:27:32+02:00
Afli c.m.m.m.c al lor (daca nu sti iti explic eu: Ei numitorii si ii descompui in factri primi,iar dupa cobori terminii COMUNI SI NECOMUNI la puterea cea mai mare,iar dupa calculezi si dupa ce ti-a dat N.C=numitor comun imparti N.C la numitorul fractie,iar rezultatul il amplifici la fractie
5 5 5