Ce inseamna 1 la puterea a treia? Am o problema si nimeni nu ma ajuta!!!

2
Comentariul a fost şters
1 la a 3 a inseamna 1*1*1
1ori 1 ori 1
Comentariul a fost şters
Inseamna 1 ori 1 ori unu care este = cu 1 :D

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-19T18:59:41+03:00
Urmareste , te rog, puterile lui 3, deci ; (3 la puterea 1)=3 , (3 la puterea 2)=9 , (3 la puterea 3)=27 , (3 la puterea 4)=81 , (3 la puterea 5)=243 , (3 la puterea 6)=729 , (3 la puterea 7)=2187 , (3 la puterea 8)=6561 ..e.t.c. Se vede ca cifra untatilor se repeta , avand o perioada egala cu patru. Aceasta perioada este; {3,9,7,1} .Numarul (3 la puterea 1001) ,prin ridicarea lui 3 dela puterea 1 la 1001, cifra unitatilor acestor numere va forma un numar de perioade intregi egal cu  partea intreaga a numarului adica ; [1001/4]=250 .Se vede ca 1001=250.4+1 Deci , dupa cele 250 de perioade intregi se incepe perioada  a 251-a ,dar numai cu primul numar al perioadei ,care este 3 .Deci numarul (3 la puterea 1001) ,are ca cifra a unitatilor , cifra  3. SUCCES.Este simplu,sper ca te-am ajutat. :)
2 5 2
2014-05-19T19:15:36+03:00